تابلو دیواری یک هدیه جذاب برای خانم ها
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کادو دیواری از آن دست کادوهایی است که هر خانمی را خوشحال می کند. آن هم نه یکبار، نه دو بار، بلکه صدها بار. چرا که هر وقت آن را نگاه می کند، کلی لذت می برد و به یاد هدیه دهنده می افتد. البته به شرطی که یک تابلوی زیبا باشد که آن را به دیوار بزند. نه اینکه برای آنکه شما ناراحت نشوید جلوی شما بگوید چقدر زیبا است ولی بعد از آن، کادو را داخل کمد بگذارد.

برای اینکه یک تابلو خوب برای کادو دادن بخرید، باید در ابتدا انواع تابلو ها و تنوع آنها را بشناسید تا بر اساس فرد گیرنده کادو، بهترین کادو را انتخاب کنید. و همچنین از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

تابلو نقاشی کلاسیک کادویی برای خاص پسندان

اگر آن خانم از چیزهای قدیمی خوشش می آید، به فکر این کادو باشید وگر نه این نوع تابلوها از همان هایی است که اگر برای اهلش نخرید، درنهایت به داخل کمد می رود.

کادو تصویر کلاسیک

تابلو دیواری چند تکه مدرن

این نوع تابلوها یک تصویر را با هم نشان می دهند و مانند یک پازل هستند و اگر یک قطعه از بین رفته باشد به نظر می رسد چیزی ناقص است و مابقی اهمیتی ندارند. این نوع تابلوها را می توان برای فضای مدرن یا مینیمال استفاده کرد. معمولاً یک نقاشی منظره، یک گل یا یک هنرمند را چاپ می کنند.

کادو تابلو چند تکه

تابلو دکوراتیو مدرن

تابلوهایی با متنوع و متناسب با محیط که با تکنیک‌های حرفه اجراء و پیاده سازی شده اند. خانم های جوان اکثرا از این نوع تابلو ها خوششان می آید. تابلوهای دیواری دکوراتیو می‌توانند چند تکه باشند و یا یک تکه. مهم‌ترین تفاوت آن‌ها با سایر تابلوها در رنگ‌های متنوع استفاده شده در آنها است. البته باید این نوع تابلوها به دکوراسیون خانه هم بیایند.

کادو تابلو مدرن

تابلو دیواری برجسته

طرح های برجسته از قدیم الایام در میان مردم ایران بیشتر از طرح های انتزاعی رواج داشته است. همانطور که از نام آن پیداست، در طرح های برجسته، بخشی از تصویر یا نقاشی نسبت به سایر قسمت ها برجسته تر است و معمولاً حس واقعی تری به تصویر می دهد.

این طرح ها تنوع و طرح های متفاوتی دارند و اغلب در این طرح ها از خلاقیت و نوآوری استفاده می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : زهرا طبسی
ت : چهار شنبه 11 آبان 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی